Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настольный набор руководителя.
Назва | Настільний офісний набір з натуральної шкіри Neri Karra 1443.47.01 чорний |
---|---|
Бренд | Neri Karra |
Матеріал | Натуральна шкіра |
Колір | Чорний |
Кіль-ть одиниць | 4шт і більш |
Настольный набор руководителя.
У будь-який момент Ви можете почати консультацію відкривши чат в нижньому правому куті сайту.
Наші менеджери готові відповісти на будь-які питання в робочий час (в будні дні з 09:00 до 18:00)
+38(063) 445-73-99
+38(097) 249-86-00
+38(063) 445-73-99
+38(097) 249-86-00
З радістю відправимо живі фотографії товару
ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
+38(063) 445-73-99 (в робочий час);
+38(097)249-86-00 (в робочий час);
Замовлення приймаються 24/7.
Обробка замовлень відбувається менеджерами в робочий час.
Менеджер допоможе Вам здійснити замовлення і проконсультує в будні дні з 10.00 до 18.00
СПОСОБИ ОПЛАТИ:
СПОСОБИ ДОСТАВКИ:
Адресна доставка по Україні кур'єром Нової Пошти
Кур'єрська адресна доставка по Україні через "Нову Пошту"
Зверніть увагу! У разі відмови від покупки (крім випадків виявлення браку) покупець оплачує вартість доставки в обидві сторони.
Так як терміни кур'єрською адресної доставки залежать від служби доставки, вони можуть варіюватися виходячи з віддаленості населеного пункту. Просимо уточнювати населений пункт при оформленні замовлення - так ми швидше зможемо повідомити вас про всі нюанси доставки.
При доставці через "Нову Пошту" просимо вказувати, чи бажаєте ви отримати наш фірмовий пакет.
Суботня, недільна доставка і доставка у святкові дні обговорюються з менеджером.
Погоджуйте з менеджером зручний час і місце доставки комфортним для Вас способом.
Ви можете скористатися послугами компанії "Нова Пошта", вказавши найближче до вас відділення.
Всі посилки є цінними і страхуються за повною вартістю.
Можлива оплата "післяплатою" (при отриманні ви оплачуєте послугу "Зворотній платіж).
Ваше замовлення необхідно отримати протягом 5 (п'яті) робочих днів, в іншому випадку замовлення буде відкликано. У випадках неможливості забрати замовлення у встановлені терміни прохання заздалегідь повідомити нас (або вказане Вами при замовленні відділення Нової Пошти) про неможливість своєчасно забрати посилку.
Для отримання Вашого замовлення Вам необхідно мати з собою паспорт і знати номер товарно-транспортної декларації (відправляється за вказаним номером в смс-повідомленні після відправки товару).
Також Ви можете оформити послугу доставки будь-якого товару на будинок (обговорюється з менеджером). Як правило, для даного виду послуг тарифікація прораховується індивідуально відповідно до тарифів Нової Пошти або представника послуг.
Кур'єрська доставка по Одесі нашими кур'єрами.
Сума замовлення менше 5000 грн - кур'єрську доставку по Одесі оплачує клієнт (пос.Котвского, пос.Таірова, р-н Слобідки доставка 70 грн, центр - доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО)
Шановні покупці!
Не забудьте оглянути товар при отриманні і перевірити його на наявність видимих механічних пошкоджень і справність замків.
Якщо при отриманні повністю справного товару Ви з якої-небудь причини вирішуєте відмовитися від нього, ми просимо Вас, підійти до питання з розумінням і оплатити послуги перевізника за відправку товару до вас і назад.
Нагадуємо!
Можливість пред'явити претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару у Вас є тільки до остаточного розрахунку з кур'єрською службою. Далі - згідно з умовами гарантії, обміну і повернення.
В інші країни замовлення не відправляємо.
Інтернет магазин не несе відповідальності за терміни доставки транспортними компаніями замовленого Вами товару, але ми завжди намагаємося йти Вам назустріч і допомагаємо прискорити вирішення подібних питань.
У зв'язку з завантаженістю пошти перед святами і погіршенням погодних умов можливі затримки в термінах доставки вантажу. Ми просимо Вас робити замовлення заздалегідь. Ми не можемо гарантувати доставку в певний день.
Гарантія NERI KARRA поширюється на якість шкіри, фурнітури і швів і становить 1 рік з моменту покупки в магазинах нашої торгової компанії. Ми підтримуємо гарантію виробника при дотриманні правил експлуатації виробів з натуральної шкіри.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ
Згідно статті 9 Закону про захист прав споживачів, Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дати покупки.
Будь ласка, ознайомтеся з основними нюансами, пов'язаними з поверненням та обміном товару.
Згідно з Законодавством України повернення і обмін товарів здійснюється у випадках:
У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.
Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одним з цих характерних ознак:
Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, зазначених в гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу з власної кишені.
Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою і моделлю.
Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідний якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості на день покупки.
Прохання покупців по поверненню грошей повинні задовольнятися в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки.
Купівля якісного товару
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів (14ти календарних днів) поміняти товар на ідентичний:
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або, у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом 7 календарних днів.
Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон.
У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.
Але існують причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:
Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:
Бажаємо Вам вдалих покупок!